Üldised KKK

Kas sul on küsimusi su NIVEA konto ja profiili kohta?

Vastuseid korduma kippuvatele küsimustele leiad siit.

1. Milleks on NIVEA konto vajalik? 
NIVEA konto kaudu on sul kiire ja lihtne juurdepääs kõigele, mida meie veebisaidil pakutakse. Registreerida saab tasuta ja see ei maksa ka edaspidi midagi. Kui oled oma NIVEA kontole sisse loginud, siis saad kiiremini osaleda võistlustel, hinnata oma lemmiktooteid ja kasutada kõiki teisi meie veebisaidi võimalusi.

2. Kuidas saaksin end NIVEA veebisaidil registreerida? 

Võid endale mis tahes ajal tasuta NIVEA konto luua. Selleks klõpsa valikul „Logi sisse” ja vali „Registreeri”. Seejärel täida registreerimisvorm. Pärast registreerimist saadame sulle e-kirja, mille kaudu saad registreerimisel kasutatud e-posti aadressi kinnitada. Selles on link, millega saad oma NIVEA konto aktiveerida. Saad registreerida ka siis, kui ostad midagi meie poest, hindad tooteid või kui sa tahad saada programmi „Minu Nivea” liikmeks.

3. Kuidas saaksin NIVEA veebisaidile sisse logida? 
Klõpsa valikul „Logi sisse”. Seejärel avaneb sisselogimisvorm. Sinna tuleb sisestada enda NIVEA sisselogimisandmed (e-posti aadress ja parool). Kui sul ei ole veel NIVEA kontot, siis saad selle mis tahes ajal luua.

4. Ma olen juba programmi „Minu Nivea” liige ja mul on konto. Kas saan seda kasutada? 
Jah, sinu „Minu Nivea” konto ongi juba uus NIVEA konto ning saad sellele oma e-posti aadressi ja parooliga alati sisse logida. Kui oled oma parooli unustanud, saad endale alati uue parooli luua.

5. Mul on juba NIVEA veebipoe konto. Kas saan seda kasutada? 
Jah, sinu NIVEA veebipoe konto ongi juba uus NIVEA konto ning saad sellele oma e-posti aadressi ja parooliga alati sisse logida. Kui oled varem sisse loginud isikliku kasutajanimega, siis nüüd peaksid kasutama oma e-posti aadressi. Kui oled oma parooli unustanud, saad endale alati uue parooli luua.

6. Kus saan veebipoe jaoks oma e-posti aadressi või postiaadressi muuta? 
Klõpsa valikul „Logi sisse” ja logi oma NIVEA kontole sisse. See avab veebilehe „Minu konto”. Oma e-posti aadressi saad muuta menüüs „Profiil” ja oma aadressi/aadresse menüüs „Aadressiraamat”. Pea meeles, et e-posti aadressi muutmisel muutub ka sinu NIVEA kasutajanimi.

7. Mida teha, kui olen oma parooli unustanud? 
Kui oled oma parooli unustanud, siis klõpsa lihtsalt valikul „Logi sisse” ja seejärel vali „Parool ununes”. Pärast oma e-posti aadressi sisestamist saadetakse sulle kinnitusmeil. Selles on link, millega saad veebilehele, kus saad endale uue parooli määrata.

8. Kas minu isikuandmeid hoitakse turvaliselt? 
Jah, sinu andmeid hoitakse ohutult. Isikuandmete kaitse põhimõtetest leiad kogu teabe nõutavate isikuandmete kogumise ja hoidmise olemuse, mahu ja eesmärkide kohta.

9. Mida pakub mulle NIVEA uudiskiri? 
NIVEA uudiskirja kaudu saad eksklusiivset teavet meie veebipoe uute toodete ning NIVEA pakutavate põnevate ürituste ja loosimiste kohta, samuti huvitavaid uudiseid nahahoolduse teemadel.

Kas sul on veel küsimusi?

Võta ühendust meie kontaktivormi kaudu.