nahahoolduse-nõuannete-päis

Nahahoolduse nõuanded igale nahatüübile

Kuidas hoolitseda naha eest, et häid tulemusi näha?
Igaühel meist on võimalik saada ilus nahk, kui pidada meeles naha vajadusi ja järgida mõnda lihtsat nahahoolduse reeglit.

Igapäevase nahahoolduse nõuanded terve välimusega naha heaks

Ilusa naha aluseks on õiged nahahooldusharjumused ja tooted, mida kasutad.

Kaunid käed ja jalad

Käed ja jalad on väga tähtsad kehaosad, mis aitavad meil päevad läbi peaaegu kõiki liigutusi teha. Käed ja jalad on eriti kaunid ja pilkupüüdvad, kui need on hästi hooldatud.

Kuidas saada siledat nahka pealaest jalatallani?

Naha hooldamisel pööratakse tavaliselt palju tähelepanu õrnale näonahale ning kuivadele kohtadele säärtel ja küünarnukkidel. Paraku kipuvad teised piirkonnad sageli ununema.

Eeskätt puudutab see selga ja kõhtu, mis jäävad sageli tähelepanuta. Ka need piirkonnad vajavad tegelikult head hooldust, eriti kui kannad riideid või kasutad pesuainet, mis võib nahka ärritada.

Rinnal olev nahk on üsna õhuke ja suvel sageli katmata ning võib seetõttu kergesti päikesepõletuse saada. Et vältida ultraviolettkiirgusest põhjustatud kahjustusi selles õrnas piirkonnas, kanna nahale kindlasti sobivat päikesekaitsetoodet, nagu NIVEA Sun Protect & Moisture, mis hoolitseb naha eest ja on veekindel.

 
Kõige kuivemad nahapiirkonnad paiknevad põlvedel, küünarnukkidel ja säärtel. Nende piirkondade olukord võib talvekuudel halveneda ja vajada hooldamiseks intensiivsemat toodet, näiteks NIVEA Nourishing Body Milk.

Suurepärased tooted, mis aitavad nahal aasta läbi parim välja näha

Söök ja jook võivad nahka oluliselt mõjutada

Nahale kasuliku toidu ja nn supertoidu söömine ning piisav vedeliku tarbimine on põhilised nõuanded, mida tuleks igapäevase nahahoolduse juures järgida.

Vedeliku tarbimise tähtsus

Naha tervisele on väga tähtis terve päeva jooksul piisavalt vedelikku tarbida, sest nahk koosnebki kahe kolmandiku ulatuses veest. Lisaks naha niisutamisele loputab vedeliku tarbimine ka mürkaineid välja, puhastades nahka mustusest ja bakteritest.

Eriti tähtis on juua piisavalt palju vett sporti tehes. Higistades kaotame palju vedelikku. Seepärast on keha kõrge vedelikutaseme hoidmiseks väga tähtis juua vett juba eelmisel päeval, samuti tund enne treenimist, treenimise ajal ja ka pärast treenimist.

Puu- ja köögiviljad sisaldavad enamasti palju vett ning kaaliumi, mis on mitmeti vajalik toitaine. Väga oluline on lisada oma toidusedelisse piisav kogus puu- ja köögivilju.

Rohelised smuutid

Tänu rohelises lehtköögiviljas leiduvatele kasulikele antioksüdantidele on rohelised smuutid naha tõelised päästeinglid. Smuutisid on hommikuti lihtne valmistada ning käigu pealt või töölaua taga nautida.

Üleüldine ilu: terviklik nahahooldus

Sinu eluviis – stressitase, uni ja liikumisharjumused – võib avaldada märkimisväärset mõju su naha tervisele.

Iluuni: kas selles peitub kauni naha saladus?

Magamise ajal saavad organism ja nahk aega taastuda ja toibuda igapäevastest töödest ja tegemistest. Et taastumisprotsess saaks toimuda, on väga tähtis piisavalt magada. Vastasel korral võivad sinu sisemine tasakaal ja nahk kannatada. 

Digitaalne detoksifikatsioon: eemaldu tänapäevase elu segavatest teguritest

Tänapäeval on elu kiirem ja heitlikum kui kunagi varem. Suur roll selles on ka tehnoloogial, mis paistab meie elu valitsevat. Aeg-ajalt on absoluutselt hädavajalik võtta endale vaba aega digitaalsetest seadmetest, nagu nutitelefon, tahvel- ja sülearvuti, et vaim saaks taas tasakaalu leida ja stressist vabaneda.

Sotsiaalmeedia ja nutitelefonide taktikepi all elades eeldatakse meilt, et oleme alati kättesaadavad ning päevast päeva ööpäev läbi tegutsemisvalmis, kuid see ei ole ajule ja organismile tervislik. Õhtu on parim aeg eemalduda kõigist seadmetest, mida me päevad läbi enda lähedal hoiame, ja lasta oma akudel laadida. Kui sa ei saa õhtuti seadmetest puhkust võtta, siis tee seda nädalavahetustel ja pühade ajal.

Proovi nutitelefon ja sülearvuti 2–3 tundi enne uinumist välja lülitada või seada telefon lennurežiimi. Pausi võtmine annab vaimule võimaluse kõigist päevasündmustest taastuda. Stress mõjutab nahka tugevalt ja nahk on sulle hingetõmbeaja eest väga tänulik. Kui su vaim on rahulik, siis on seda ka su nahk. Võta seda kui igapäevase nahahoolduse osa.

Meie soovitused teile